هدف اول (آموزش)

نیازمند ارتباط دو طرفه است.تعداد دانش آموزان زیاد در یک مدرسه و یک کلاس باعث عدم ایجاد تعادل بین دانش آموز و معلم خواهد شد.زمان مشاور پایه باید زمان کافی برای ارتباط مستمر با دانش آموزان را داشته باشد.ظرفیت استاندارد ۵۰۰ نفری در مجتمع،به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که ارتباط مستمر بین دانش آموزان،دبیران و مسئولین آموزشی به بهترین شکل ممکن برقرار گردد.

هدف دوم(سیستم گزینش دانش آموز)

 ملاک دبیرستان در گزینه دانش آموزان استعداد، انگیزه و همراهی خانواده است.لذا هیچ دانش‌آموز مستعدی به دلایل مالی از حضور در دبیرستان محروم نخواهد شد.

هدف سوم(سلامت تربیتی)

اگر پدر و مادری ما را در تربیت فرزند خود سهیم می کند بداند که از نظر ما معدل و رتبه و دانشگاه مهم اند اما اولویت اول نیستند

هدف چهارم(فعالیتهای غیرآموزشی)

هیچ فعالیت غیر آموزشی در مجتمع برای دانش آموزان اجباری نیست اما رعایت اصول اخلاقی و اعتقادی و اجتماعی را شاکله رفتار خود می دانیم.و بستر مناسب برای شکل‌گیری رفتاری و اعتقادی دانش‌آموزان را ایجاد می‌کند

هدف پنجم(تعامل اولیا و درسه)

تعامل بین اولیا و مدرسه را نردبان روش دانش آموزان میزنید و از  نظرات اولیا استقبال می کنیم اما انتظار داریم اولیا در کار آموزش به ما اعتماد کرده و همراه ما باشند

هدف ششم(اهداف آموزشی نه مالی)

معلمی شغل نیست و برای کمک در کنار شماییم این مجتمع هیچگاه بنایی بد کار اقتصادی و سودآوری نداشته و نخواهد داشت.لذا شهریه دبیرستان با توجه به هزینه های دبیرستان و با نظر و تایید نمایندگان اولیا تعیین می گردد با وجود تعداد محدود دانش آموزان و نیز کیفیت کار آموزشی و پژوهشی مفتخریم که شهریه دبیرستان تا کنون بسیار کمتر از مدارس هم تراز دیگر تعیین گردیده و امیدواریم با همکاری اولیا در این مسیر بمانیم.

هدف هفتم(الگوگیری مناسب)

دانش آموزان در سنین نوجوانی به دنبال الگو هستند و این الگوگیری بیشتر از دبیران و محیط مدرسه شکل می گیرد.بر این باوریم که جدایاز توان علمی و اجرایی دبیران و کار مجتمع رفتار گفتار و منش آنها بسیار مهم است است و می تواند در شکل گیری شخصیت دانش آموز و رشد فضایل اخلاقی بسیار موثر باشد از این رو تمامی کارت و دبیران دبیرستان بر اساس موارد فوق انتخاب می گردند

dastreci
online